Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Cumartesi, Nisan 06, 2013

Skip Beat (2008)

Sawako Kuronuma Cumartesi, Nisan 06, 2013

   Bu animenin adını duyalı uzun zaman oldu.Ama hem kapak resmini beğenmediğimden hem de müzikal bir tarzda olduğunu düşündüğümden izlemek istemedim.Ön yargılar , ön yargılar… 



   Hatta ortadaki karakter kızmış, ben üçünün de erkek olduğunu ve aralarında çekişme olduğunu düşünmüştüm.Konusunu okumaya bile üşenmiştim:))


   Dün gece, saat 1 gibi "şöyle birinci bölümüne bakayım,beğenmezsem yatar uyurum" diye düşündüm.25 bölüm bittiğinde saat sabah 10 olmuştu ve ben hiç uyumamıştım.Animenin tarihine bakmadığım için de "Muhtemelen 2. sezonu vardır bunun, yatıp uyuyayım devamını sonra izlerim" dememle, saat 11 gibi  annemin gelmesi bir oldu "Kızım uyan artık, amcanlara gideceğiz bu saate kadar uyunur mu!" demesiyle bütün bir günüm zombi gibi geçti... :(




   Eve geldiğimde farkettim ki 2.sezonu yokmuş.Ama sorun değil mangası varmış :)) Türkçe çevirileri de hala devam ediyor :) İzlememekle beraber dizisinin olduğunu da öğrenmiş bulunmaktayım.



Konusu:
   Kyoko Mogami'nin çocukluğu Sho Fuwa ile geçmiştir ve çocukluk arkadaşına aşıktır.Kyoko, Sho için her şeyi yapar ve hiçbir zaman ona kızmaz-bildiğimiz aptal aşık-.Sho ünlü bir stardır. Bir gün Kyoko , Sho'nun kendisini kullandığını duyar ve ondan intikam almak için star olmaya karar verir.Daha sonrasında her olay eğlenceli bir hal alacaktır :)

                                                Sho Fuwa &Kyoko


Kyoko'nun birbirinden şeker halleri :)





                                            Kyoko şekilden şekile giriyor :)






   Benim asıl önemli bulduğum karakter tabi ki Ren! Ren'den hiç bahsetmedim, izleyince ona bayılacaksınız.Ren oyunculuğu çok ciddiye alan bir star ve zamanla Kyoko'ya ilgi duymaya başlacaktır :)






   Ren'in en komik özelliği ise kıskandığında, kızdığında suratının şu şekli alması :))








  
   Kesinlikle izlemeniz gereken romantik-komedi tadında bir anime...İyi seyirler ;)








19 yorum:

  1. harika bir anime şiddetle tavsiye ediyorum mutlaka izleyin pişman olmazsınız.

    YanıtlaSil
  2. Benim de en sevdiğim animelerden biridir, beğenmene sevindim:)

    YanıtlaSil
  3. dizisinde siwon ve donghae oynuyor kaçırmayın

    YanıtlaSil
  4. En sevdiğim anime ve dizisinde en sevdiğim oppam oynuyor :)

    YanıtlaSil
  5. En sevdiğim animelerde birisi mangasınınerde bulabilirim devam etmek istiyorumda :)

    YanıtlaSil
  6. http://mabushimajo.blogspot.com/ yeppudaa'nın çeviri ekibi ilk burada çeviriyorlar inglizce biliyorsan http://www.mangareader.net/117/skip-beat.html var bir de :)

    YanıtlaSil
  7. Halen ve ısrarla yayınlanmaya devam eden insanın sıtkını sıyıran bir mangası var. Mangaka fikir üretmeyip, resmen fikir kustuğu bu mangayı Mabushi'min tatlı cadıları sonsuz bir sabırla devam ettiriyor. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En son 200 ya da 201. bölümde kalmıştım, yabancı sitelerden takip ederken ama son zamanlara doğru baymaya başlamıştı, bölümleri biriksin diye beklemeye karar verdim :)

      Sil
  8. İngilizce okuyana zarar yok ama kaç senedir türkçe manga çeviriyle güncel arasında çok fazla bölüm var normalde diğer dillere en geç 1 ay içinde diğer dillere çevriliyor bizde 1 sene beklememiz lazım o bölümü türkçe okumak için offf moko ya döndük valla offf offf.Tamam hadi zamanında çıksa mabushimajo da günceller 2 haftada 1 deniliyor ama her zaman geçikiyor 1-2 kez değil her güncelde son birkaç keredir 4-5 haftada(ayda) 1 kez güncel veriliyor her güncelde zaten topu topu 2 bölüm çeviriyor zaten güncelle arada 35 bölüm var zaten bişey denilmiyorda iyi çeviriliyor ama aşırı yavaş güncele yetişme konusunda

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Korece'den İngilizce'ye olan çeviriler çok sıkıntılı belirli bir noktadan sonra yavaşlıyorlar, o da böyle bir soruna neden oluyor :/

      Sil
  9. animesi güzelmi yani animesinidemi 1.bölümden izlicez he

    YanıtlaSil
  10. Merhaba benim ilk animem skip Beat ve ben yine konusu buna benzeyen anime arıyorum lütfen yardımcı olur musunuz??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzlediklerim kısmında animelere tıklayıp konularına bakabilirsin, çok beğendim diye bahsettiğim animeler kesinlikle güzeldir :)

      Sil
    2. maalesef yok skip beat konusunda tek

      Sil
  11. yorumlarına bayılıyorum :) 1den sabah 10a kadar kendini kaptırmak. güzelmiş. demek ki bunu yapan tek ben değilim :) kesinlikle çok güzel anime. ben çok beğendim. intikam anca bu şekil eğlenceli olabilir. bunun bi de dizisi var donghee ve siwon oynuyor. onu da izlicem. :) bu arada manga ne oluyo? devam ya da uzun bölümlü bişi mi oluyor?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Manga çizimleri oluyor, çizgi roman gibi de düşünebilirsin :)

      Sil
  12. bu ara anime axtarirdim. Hətta bu barədə blogda post da yazmışdım :D bunu da izləmə listimə aldım ;)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!