Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Pazartesi, Eylül 26, 2016

Botoks Deneyimim

Sawako Kuronuma Pazartesi, Eylül 26, 2016 İlk yorumu sen yap!

Oturdum, düşündüm düşündüm, en kısa başlık bu oldu; botoks deneyimim :) Botoks yaptırdım sayın izleyicilerim!Durun, durun, sakin olun! Dudağıma ya da orama burama değil, zaten ördek dudak lakabındayım ben ailemde, dudaklarım dolgun çok şükür.Konuyu dağıtmadan olayı anlatayım sevgili izleyicilerim ki benim gibi bu sorunu yaşayanlar, bu konuda bilgilensin :)

Pazar, Eylül 18, 2016

PLL: Spencer'ın babası kim?

Sawako Kuronuma Pazar, Eylül 18, 2016 İlk yorumu sen yap!

Pretty little liars dizisinin tutkunu olduğumu artık bilmeyeniniz var mı? Diziyi izlemek nedensiz mutlu ediyor beni; senaryodaki akıcılık, gizem beni kendine çekiyor işte :) 

İzleyenler bilir dizide A, şu, bu derken sezonlar geçti A' nın kim olduğunu öğrenemedik. Her defasında yeni bir sırla "Yok artık!" diye tepkiler verdik. 

İlk sezonlar Alison'un ikizini beklerken, Spencer'ın yaraladığı kişinin aslında sadece Alison'a benzeyen Bethany olduğunu öğrendik. Sonrasında Cece ve Jason'un ikiz olduğu iddia edildi, Alison'un annesine etmediğimiz hakaret kalmadı. Sonra öğrendik ki onlar ikiz değilmiş, asıl ikiz olanlar Alison'un annesi ve onun kız kardeşi  Mary Drake'miş. 

Salı, Eylül 13, 2016

Gratis indirimi vs Sawako :)

Sawako Kuronuma Salı, Eylül 13, 2016 10 yorum yapıldı

Selam gençlik! Daha öncesinde makyaj malzemelerine para vermeye kıyamayan, The balm aşığı olmasına rağmen her indirimde sadece bir ürün alan ben bu sefer kendimi aştım :) Tabi bunda Gratiste indirim olmasının büyük bir etkisi vardı.Bir süredir kendime alınacaklar listesi yapıyordum, böylelikle alacaklarımı unutmayacak hem de indirimden teker teker toplayacaktım :) Fakat yine de unuttuğum ürünler oldu, artık bir dahaki indirimi bekleyeceğiz.

Pazartesi, Eylül 12, 2016

Bayram mesajı & Küçük bir kamu spotu

Sawako Kuronuma Pazartesi, Eylül 12, 2016 4 yorum yapıldı
Herkesin bayramı mübarek olsun gençler, genç hissedenler, ben gencim ama benim içim geçmiş diyenler :)

Ben bayramları eskisi gibi sevemiyorum.Eskiden daha güzeldi klişesini yine kullanacağım; çünkü eskiden ben çocuktum, yeni kıyafetler,şekerler, çikolatalar mutlu olmama yetiyordu.Büyüyünce bazı şeyler anlamsızlaşıyor işte, hah bir de aileler uzaklaşıyor; iş, güç muhabbetinden.Sanırım biraz da zaman buna zorunlu kılıyor bizi.


Pazartesi, Eylül 05, 2016

Born Pretty'den gelen güzellikler #11

Sawako Kuronuma Pazartesi, Eylül 05, 2016 4 yorum yapıldı
Üşengeç benden yeniden bir alışveriş yazısıyla merhabalar! Uzun süre önce gelen Bornpretty kargomu yazmayı her defasında erteleyip erteleyip sonunda unuttuğum doğrudur :)

Bornpretty'nin takılarını her defasında ne kadar çok sevdiğimden bahsetmişimdir.Sitede bulduğum farklı kolyeler, bileklikler ile dikkat çektiğim, nereden aldın sorusuna da yurtdışı internet sitesinden aldım deyip geçiştirmişliğim çoktur.Gerekmedikçe detaya girmiyorum, aynısından çevremdeki herkeste olursa hiçbir orjinalliği kalmayacak gibi geliyor:)

Bornprettyden bu kez sonsuz işaretli bu bilekliği aldım.Bileklik tam bileğime göre oldu ve bu durum oldukça hoşuma gitti.

Pazar, Eylül 04, 2016

Shein siparişi #8

Sawako Kuronuma Pazar, Eylül 04, 2016 8 yorum yapıldı
Yine yeniden merhabalar! Hazır kargolarım art arda gelirken, fırsatı da yakalamışken art arda alışveriş yazılarımı yazmaya başladım.Aslına bakarsanız kargolarım geleli, bir haftayı geçti.Ben mi ne yaptım? Şu gün yazacağım bu gün yazacağım derken gezdim, hem de delicesine :) Bu sene bana bir şeyler oldu, sürekli gezmek istiyorum.Ev kuşu Sawako şu anlık tarihe karıştı.Bakalım ne kadar daha sürecek böyle :)

Genellikle K-dramalarda gördüğüm bu tür önü dümdüz gelen şapkalar dikkatimi çekiyordu.Hani birazcık daha genç olsam hiç çekinmeden sokakta bu şapkalarla dolaşırdım; çok cool durmuyorlar mı? Yine kuzenimle Marmaris semalarında dolaştığımız bir gün, şapkacıda tam k-dramalarda gördüğümüz şapkayı tarif edip sorunca, orada dur dedim! Ben sana bu şapkayı bulurum ve buldum! Yüzüm gözükmediği için tam duruşunu göremiyorsunuz ama duruşu çok havalıydı.İtiraf ediyorum, şapka gelir gelmez art arda bir sürü poz çekindim :))


Cumartesi, Eylül 03, 2016

Romwe siparişi #9

Sawako Kuronuma Cumartesi, Eylül 03, 2016 8 yorum yapıldı
Selam gençlik! Yoğunluğumun maksimum seviyeye ulaştığı şu günlerde bu kadar mutlu olmam absürt değil mi? Sanırım abuk subuk şeyler düşünecek vaktim olmadığı için bu mutluluk! Galiba eski Pollyanna Sawako geri dönüyor, hadi hayırlısı! Maşallah diyelim lütfen! :))

Yavaştan yavaştan indirimlerden makyaj malzemeleri kapan ben, artık koleksiyonu yapmayı bırakıp işi faaliyete dökmeye karar verdim.Eskiden BB krem, rimel ve dudak rengi ruj üçlemesinde gidip gelirken, şimdilerde ufaktan ufaktan makyaj yapmaya başladım.Hala profesyonel değilim ama bence umut vaat ediyorum :)) İnstagramlarda yabancı makyaj vloggerlarını takip ederken hep,şu diş fırçasına benzeyen makyaj fırçası dikkatimi çekmişti.Romwede ürünü görünce hemen sepete attım.Ürünü hiç denemedim, yıkayıp fırçasına baktığımda tüylerinin kullandığım fırçalara nazaran çok sert olduğunu fark ettim ve verdiğim tepki şu oldu; "peeling yaparım bunla ben" :))


Salı, Ağustos 30, 2016

Belki de bu benim zaferimdir, kim bilir?

Sawako Kuronuma Salı, Ağustos 30, 2016 8 yorum yapıldı



Ben ben değilim artık! Yani eski ben  değilim. 

Törpülendim, egomu hayatımın arka planına atmayı becerdim! Zor oldu, hem de beklediğimden çok daha zor. Hani bu adımı atarken de emin miyim diye düşünmeden edemedim. Çünkü ben içimde mükemmeldim, kimse beni zayıf görmemeliydi. Kim zayıf görünmek isterdi ki?

Cuma, Ağustos 26, 2016

Fakirliğinle rezil ettin bizi Sawako!

Sawako Kuronuma Cuma, Ağustos 26, 2016 23 yorum yapıldı

Geçen gün arkadaşımla botoks yaptırmak için sözleştik.İşlem bittikten sonra da ihtiyaç amaçlı kotona girdik. Alacağımız tek ürün, siyah pantolon olduğu için hemencecik uygun beden siyah pantolonu alıp hızlıca kasaya gittik. Fakat ürünü bir türlü ödeyemedik. Çünkü bizden önceki müşteri, ya Suriyeli ya Iraklı ya da İranlı,tam anlamıyla mağazayı satın almıştı. Tam tamına 51 parça ve toplam 1747 TL tutarında... 

Çarşamba, Ağustos 24, 2016

Flashback: O aralar ben

Sawako Kuronuma Çarşamba, Ağustos 24, 2016 8 yorum yapıldı


İki gün önce telefonumun not kısmını temizlerken elliye yakın yayını yayınlamadığımı fark ettim.İnanın, nedenini bilmiyorum ya da hatırlamıyorum.Sanırım gizli kalsın istedim bir şeyler, diyorum ya kırılasıca çenem, herkese blogumu söyledim :) Ama olsun silemedim şöyle dursun, sonra da o günüm ile bu günümü eleştirebileyim, aylar geçmiş sonuçta! 


Salı, Ağustos 23, 2016

Bu bir bitlenme hikayesidir!

Sawako Kuronuma Salı, Ağustos 23, 2016 22 yorum yapıldı

Dikkat aşırı kaşıntı hissettirir.

Neredeyse her kızın, genellikle ilköğretim yıllarında bitlenme gibi bir sorunu olur.Benim de oldu; sanırım 3. sınıftaydım.Sınıfımızdaki bir kız bitlenmiş, ailesi temizlemediği için sınıftaki bütün kızlar bitlenmişti.O zamanlar da sınıflar 60 kişilik, İstanbul'da 90lı yıllardan bahsediyorum ve sınıfın yarısından çoğu kız...Benim başımı kaşıdığımı fark eden annem önce beni bir ay boyunca bit şampuanıyla yıkadı, sonra saçlarımı erkekler gibi kestirdi; favorim de Amerikan traşıydı :))

Pazartesi, Ağustos 22, 2016

Parayla saadet oluyormuş !

Sawako Kuronuma Pazartesi, Ağustos 22, 2016 23 yorum yapıldı


Amerikalılar araştırıp bulmuş ve demişler ki parayla saadet olur.

Ben mi ne düşünüyorum. 

"Parayla saadet olur mu?" 

Şimdi eğri oturup doğru konuşalım. Hangimiz yatımız, katımız, yazlığımız, kışlığımız olsun istemeyiz? Tabiki sağlıkla ve huzurla birlikte! Bir elimizin yağda bir elimizin balda, sağlıklı ve mutlu bir yaşam hangimizi cezbetmez?Kabul edelim, hepimizi cezbeder.

Cumartesi, Ağustos 20, 2016

Çağrışımlar

Sawako Kuronuma Cumartesi, Ağustos 20, 2016 22 yorum yapıldı




Yıllar önce, bir evlilik programında genç bir kız, gelen taliplerinin kesinlikle sarı renkli kıyafet giymemesini istemişti. Bu sözünden sonra çok eleştirilmiş hatta inadına gelen talibe sarı giydirilmişti. Tabi genç kız talibin sarı giydiğini görür görmez hemen sinirlenerek reddetmişti. Herkes eleştirdi o gün o davranışını, kimse anlamadı onu ama ben anladım! 

İnsan, geçmişte yaşadığı kötü anıları çağrıştıran hiçbir şeyi hayatında istemiyor, bu bir renk olsa bile... Böyle söyleyince belki de tuhaf geliyor ama biz düz insanlarız; belki görünüşte zor ama düz.  

Perşembe, Ağustos 18, 2016

O, bana sarılmadı!

Sawako Kuronuma Perşembe, Ağustos 18, 2016 8 yorum yapıldı

Arkadaş edinmeyi, yeni insanlar tanımayı seviyorum.Sanırım bloggerın en sevdiğim yönü de yeni insanlar tanımama sebep olması oldu.Hem çok uzak hem çok yakın oldum bu sayede birçok insanla.

Genellikle insanlar beni arkadaş canlısı olarak tanımlar; insanlarla konuşurken, tercihlerini, düşüncelerini, tuttuğu takımları diğer birçok şeyi umursamam.Hani bana nasıl davrandıklarına bakarım, ona göre değerlendiririm.

Arkadaş canlısı olarak nitelendirilmeme rağmen bazı konularda mesafeli olduğum doğrudur.Ben öyle herkese sarılmayı, öpmeyi sevmem, saçıma, koluma dokunulması beni rahatsız eder.İster takıntı deyin, ister başka bir şey...

Çarşamba, Ağustos 17, 2016

Bu aralar ben #9

Sawako Kuronuma Çarşamba, Ağustos 17, 2016 20 yorum yapıldı


Buralara bir şeyler karalamak eskisi kadar içimden gelmiyor.Sanırım eskisi kadar rahat değilim artık düşüncelerimi ifade ederken, bunun sebebi de boşboğazlığımdan birçok kişiye blogum olduğunu söylemem ya da şans eseri ortaya çıkan bir durumdan dolayı söylemek zorunda kalmam.

Her an herkesin her şeyimden haberi varmış gibi hissediyorum.Bu arada "Selam kuzenlerim ve arkadaşlarım", "Sana selam vermiyorum baba, büyük ihtimalle facebooktan blog okumaya geçecek kadar level atlamamamışsındır" :))

Pazar, Ağustos 07, 2016

Ehliyet alma sürecim ya da kabusum :)

Sawako Kuronuma Pazar, Ağustos 07, 2016 16 yorum yapıldı


Benim 2015-2016 hedeflerimden birisi ehliyet almaktı.Aslına bakarsanız araba sürmeye hiçbir zaman abartılacak derecede ilgim olmadı.Ha olsa da babamın oturup bana araba sürmeyi öğreteceği yoktu.Arabası çok kıymetli olduğundan gidip kursta öğrenmemi istedi.Hakkını yemeyim sadece yokuş çıkışını öğretti, vites atma falan hak getire! Bu konuda ona ne kadar kızgın olduğumu anlamışsınızdır.Neyse her sene gibi bu sene  de kesinlikle stajer ehliyetin geleceği gündeme düşünce ehliyet almak farz oldu.

Perşembe, Ağustos 04, 2016

Devil Lover / 2015

Sawako Kuronuma Perşembe, Ağustos 04, 2016 4 yorum yapıldı



Sora, ortaya çıkış nedeni bilinmeyen özel güçlere sahiptir; nesnelere yerinden hareket ettirme gibi.Birçok insan için bir lütuf olan bu özel güç, Sora için dertten başka bir şey değildir, özel güçlerini kontrol edemez ve bu yüzden istemeden çevresine zarar vermeye başlar.Sora'nın özel güçlerinin olumsuz sonuçları yüzünden sürekli okul değiştirmesi kaçınılmaz olur.Bunun yanı sıra öz babası ondan nefret eder ve onu şeytan ilan eder.

Çarşamba, Ağustos 03, 2016

Şiddetten korkan, korkak Sawako!

Sawako Kuronuma Çarşamba, Ağustos 03, 2016 12 yorum yapıldı


Ben el bebek gül bebek büyütülmüşüm, geçen gün bunu fark ettim.Aslında çok cesur sanırdım kendimi, tabi korkusuzca art arda korku filmi izlemek ne kadar cesurca sayılırsa.Oysa ki ben kavgalardan, küfürlerden, şiddetten korkarmışım.Şiddetten kim korkmaz ki...

Her zaman, bir insanın sesini yükseltmesi beni rahatsız eden bir şey olmuştu.Sırf bu yüzden birçok arkadaşımla arama mesafe koymuş hatta tarz olarak yüksek sesle konuşanlara bile kızmıştım.Ama fark ettim ki aslında ben etrafımda çok da büyük kavgalar, tartışmalar görmemişim.

Perşembe, Temmuz 28, 2016

Prince of Wolf / 2016

Sawako Kuronuma Perşembe, Temmuz 28, 2016 8 yorum yapıldı



Du Zhe Ming, ailesi ile gittiği bir kamp sırasında kaybolmuştur.Daha doğrusu amcası yeğenini ormanda kaybetme bahanesiyle terk etmiştir.Annesi ve dedesi ne kadar uğraşsa da hava koşullarının kötü olması nedeniyle Du Zhe Ming i bulamazlar.Sonrasında kanlı mendili bulununca da öldüğünü düşünürler.