Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Perşembe, Mayıs 18, 2017

Amigurumi Şirin Tombul Tavşanlar

Sawako Kuronuma Perşembe, Mayıs 18, 2017

Merhabalar gençler! Bir önceki yazımda Amigurumiye sardığımı söylemiştim ve beni @Amigurumirella instagram sayfasından takip edebileceğinizi de :)


Öncelikle, ben örgüden tek anladığı zincir çekmek ve ortaokul sıralarında lif örmek olan biriyim.Hani örgüyle bu güne kadar ne işim oldu ne de ilgimi çekti.Ama bilirsiniz şirin şeyler fazlasıyla ilgimi çeker, bundan yaklaşık iki sene önce amigurumi denemeye çalışıp başaramayınca da her şeyi elime yüzüme bulaştırıp bıraktım.Sonra bu sene ne olduysa birden amigurumi örmek istedim ve bu konuda bana destek olan Sevgili Amigurumi Cenneti blogu sahibesi Nihan'a teşekkürlerimi borç bilirim.Sabırla her sorumu cevapladı yardımcı oldu :)





Örgüden hiç anlamayınca, zibilyonlarca video izledim, kafamın her takıldığı noktada Nihan'ı rahatsız ettim, sağ olsun hep yardımda bulundu :) Her ne kadar onun kadar güzel ve kusursuz öremiyor olsam da kendime yetecek kadar örmeye başladım :) Hedeflerim arasında kendi oyuncak bebeğimi tasarlamak var ama önce öğrenmeye devam :)


İtiraf ediyorum bu ikiliden önce abuk subuk bir bebek ördüm ama onu göz zevkiniz bozulmasın diye yayınlamayacağım.Çünkü onda tek bildiğim sıkiğne ne demek mantığıydı :)


Önce üstteki kahve tonlarındaki tavşanı ördüm; Nako pırlanta 2,5 numarayla.O kadar sıkı örmüşüm ki çok sert oldu.Anladım ki Nako Pırlanta bana uygun bir ip değil :) Bu tavşancık kuzenimin kızı, minik canavara hediye olarak gitti :)



Daha sonra elimde bulunan Alize cotton yarım gri-mavi iple  aşağıdaki tavşanı ördüm.Kendilerini 3 numaralı tığla ördüğüm ve cotton ip kullandığım için yumoş yumoş oldu. Çok sevdim :)






Sizce nasıl olmuşlar? Daha fazlası için beni @Amigurumirella instagram sayfasından takip edebilirsiniz :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!