Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Çarşamba, Mart 15, 2017

Romwe Siparişi #11

Sawako Kuronuma Çarşamba, Mart 15, 2017

Babamın deyişiyle kara batak gibi bir görünüp bir yok oluyorum farkındayım :) Bilgisayarım bile açılmaya açılmaya tozlanmış, klavyesi bozuk olduğundan ve sürekli sanki patlayacakmış gibi ses çıkarmasından kendisine yaklaşmak pek içimden gelmiyor.Ama buralarda gözükmüyorum diye boş durmuyorum, hobilerimle uğraşıyorum, onu da birkaç güne yazarım.Eğer beni instagram hesabımdan takip ediyorsanız neyi kastettiğimi zaten biliyorsunuz, takip etmiyorsanız da hemen takip edin ve öğrenin :))




Ne giysem bilmiyorum havalarına hoş geldiniz! Beni bu havalar mı mahvetti yoksa havuzda kaptığım herhangibir mikrop mu bilmiyorum ama birkaç gün öncesine kadar yataktan adım atamıyordum.Havanın güneşli olmasına aldanıp ince giyindiğim de oldu dürüst olayım :))) Annem de evde olmayınca çok zor geçti o hastalık evresi neyseki şimdi iyiyim.


Romwe'den siparişim neredeyse bir ay öncesinde geldi.Türlü aksilikler yüzünden ancak yazabildim.Romwe'den bu sefer iki farklı şal sipariş ettim.Birincisi tatlı pembe ve mavi renklerine sahip olan şal.Şalı beğendim, kötü tarafı ise tek taraflı olması, düzgün ayarlamayınca tersi görülüyor maalesef :)

Diğer şal ise annem için sonbahar renklerine sahip olan kahverengi şal. Yine bu şal da tek taraflı, pembe-mavi şala göre daha çok belli oluyor tersi.


Alışverişim bu şekildeydi.Tabi uzun süre yazmayınca ürünşer stokta kalmamış kusura bakmayın :))) Son olarak bumerang ile şalların tersini de çekmiştim, bumerang videoları eklenmiyor sanırım bu konuda fikri olan varsa yazarsa çok sevinirim :)

4 yorum:

  1. Ah kıyamam sana. Neyse geçmiş gitmiş sanırım hastalıklar. Kendine dikkat et de bizi de meraklandırma:)))

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!