Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Cumartesi, Şubat 11, 2017

L.DK / 2014

Sawako Kuronuma Cumartesi, Şubat 11, 2017

Asıl kızımız Aoi Nishimori, ailesinin iş sebebiyle taşınmasının ardından geride kalıp aynı okulda eğitimine devam etmek istediği için tek başına apart tarzı bir evin odasında kalır.En yakın arkadaşı, okulun en popüler çocuğu Shusei Kugayama'ya aşıktır ve bu aşkı aynı Playful Kiss'teki gibi reddedilir.Yani asıl erkek karakterimiz Shusei, asıl kızımızın en yakın arkadaşını okulun önünde rezil eder.


Asıl kızımız Aoi, en yakın arkadaşının içten bir şekilde itirafta bulunmasına rağmen Shusei'nin kabaca onu reddetmesini yediremez ve Shusei ile konuşmaya karar verir.Fakat Shusei, asıl kızımıza da kabaca davranıp onun da kendinden hoşlandığını iddia eder ve asıl kızımıza yakınlaşır.Bu duruma sinirlenen asıl kızımız Shusei'yi iter ve Shusei yaralanır.




Yaralanan Shusei'yi evine götürmek zorunda kalan asıl kızımız, Shusei'nin yaşadığı yeri görünce şok olur.Çünkü Shusei, asıl kızımızın hemen karşı odasında yer alıyordur.

Shusei, asıl kızımızın onu yaralamasından faydalanarak bütün işlerini asıl kızımıza yaptırır.Asıl kızımızın bir sakarlığı yüzünden yangın söndürme fıskiyeleri çalışınca da Shusei'nin evi bir süre kullanılamaz hale gelir ve asıl kızımızla aynı odada kalmaya başlarlar.



Peki sonrasında ne olur?

Film çıtır çerezlikti.Güzeldi ama öyle çok çok da etkileyici değildi.Hani sırf okusun herkesin hoşuna gitsin diye yazılan kitaplar olur ya onun film versiyonuydu.Bir de söylemeden edemeyeceğim, şu Kore, Japon, Tayvan vb. uzak doğu dizilerinde gerilim yaratmak için asıl erkek karakterin hep birine bir sözler verip tutması konusu çok baymadı mı?Sözünün eri, iyi, tamam, hoş ama dürüst olalım kimse uzun süre kullanıldığını bile bile bir sözü tutmaz, yani insan evladı bencildir.İlk önce kendi mutluluğunu düşünür.Ne demişler önce can sonra canan :)) Bir de bir de Japonların ne çok batıl inançları var, sürekli bir şeyler yapınca karşılarındakinin ona aşık olacağını asla ayrılmayacaklarını düşünüyorlar.İyiymiş, güzelmiş :) Ne diyeyim :D 

Bu arada bu filmi izlediniz mi? Asıl kızlarla en yakın arkadaşlarının aynı kişiye aşık olmaları ardından, en yakın arkadaşlarının pat diye geri çekilmesini samimi buluyor musunuz? Spoiler verdim ama zaten öyle olacağı belliydi, bunu spoilerdan sayamayız:))


13 yorum:

  1. Ben mangasini okudum ve bayildim. Tanitim icin sira bekliyor bile. Ama filmi sevemedim. Basrol erkegi cok severim. Bir dizisini izledim bile. Kizi tanimiyorum. Ama ilk mangayi okudugum icin film biraz bos geldi sanki.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım mangasının bir kısmını uzun zaman önce ben de okumuştum ama pek emin değilim :)

      Sil
  2. İzlemistim bu filmi evet biraz durgunca ilerliyor ama ilk sahneleri sevimliydi sonrasi bayiyor biraz. Japonlarda genelde var bu gidisler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten sevimlilikten kurtarıyorlar yoksa işleri zor :D

      Sil
  3. İzlemiştim ben bu filmi, sevmemiştim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim için idare eder, çerezlik kıvamdaydı :)

      Sil
  4. Tamam filmin konusu güzele benziyor ancak tek bir aksak durumu var. Dediğiniz gibi insanın en yakın arkadaşının sevdiğine de yaklaşılmaz bu çok kötü bir şey. Eğer bu durum olursa arkadaşlığın hiçbir önemi kalmaz zaten. Bu yüzden keşke farklı şekilde asıl kız ile oğlanı karşılaştırsalardı.Öneriniz için teşekkür ederim izlicem sonuçta her şey film icabı 😊😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu tür konular olunca samimiyetsiz bulurum.Arkadaşlık kavramı bana göre sevdiğinin insanı paylaşacak kadar geniş değil.Biz de biri beğenince bile diğeri direkt geri çekilir :)

      Sil
  5. Ben filmi izleyeli uzun zaman oldu ama hatırladığım kadarıyla ne iyi ne kötü bir filmdi izlenebilir.Bu tür filmlerde aynı örgünün dönmesi beni de sıkıyor şahsen ben birden vazgeçen arkadaşı samimi bulmazdım seviyorsan bu kadar kolay pes etmezsin bence.Ama başrol erkek karakteri sevdiğim için her türlü izledim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne kadar arkadaşını seversen sev, bu onun sana ihanet ettiği gerçeğini değiştirmez.İnsan güvenemez ki bir daha :)

      Sil
  6. yalnız şu en üstteki bomrangı veya her neyse işte onu anlamdım. Kim kime öyle yapıyor?

    YanıtlaSil
  7. ya en üstteki gift... ismi bu herhalde bilmiyorum. En üstteki hareketli resim?

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!