Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Pazar, Ocak 22, 2017

The Legend of the Blue Sea / 2016

Sawako Kuronuma Pazar, Ocak 22, 2017


Heo Joon Jae, annesi tarafından terk edildikten sonra babasıyla birlikte yaşar.Babası annesinin gidişiyle yeni biriyle evlenmiş ve asıl oğlunu unutmuştur.Öyle ki yeni evlendiği eşinin oğluna kendi öz oğlundan daha iyi davranır.Heo Joon Jae, üvey annesi ve kardeşinde gördüğü zulüm ve annesini yeniden bulmak istemesi nedeniyle evi terk eder.

Yıllar geçer, o zamanlar liseli olan Heo Joon Jae, şimdilerde zeki bir dolandırıcı olmuştur.Yaptığı sihirbazlık numaralarıyla insanları etkisi altına alıp elde ettikleri haksız kazançlara el koyar.Son yaptığı vurgunda peşine silahlı adamların takılması nedeniyle ülkeyi terk eder ve geçici olarak bir sahil kasabasında  otele yerleşir.




Asıl kızımız Shim Chung, aslında bir deniz kızıdır.Yetişkinliğe eriştiği için karaya çıktığında insan bacaklarına sahip olur.Tesadüf budur ki karaya çıktığı yer asıl erkek karakterimiz Joon Jae'nin kaldığı otel odasının önüdür.Asıl kızımız Shim Chung, Joon Jae'nin kaldığı otel odasının altını üstüne getirir, çok geçmeden de Joon Jae'ye yakalanır ve polis tarafından tutuklanır.


Asıl kızımızın, konuşamaması sanki akli dengesi yerinde değilmiş gibi hareketleri Joon Jae'de vicdan azabı yaratır ve polisi yaptığı sihirbazlık hareketiyle etkisi altına alır.



Sonrasında da asıl kızımızın bileğindeki bilekliğin antika olduğunu öğrenip ondan onu çalmaya karar verir ve yine vicdan azabı yaşar :) Önce asıl kızımızı terk eder, sonra tıpış tıpış geri gelir.Fakat bu sefer, silahlı adamlar çoktan onu bulmuş ve asıl kızımızla birlikte bir uçurumda sıkıştırmışlardır.Joon Jae yüzme bilmediği için pek yanaşmasa da asıl kızımız denize atlamaktan başka çareleri olmadığı için Joon Jae ile birlikte denize atlar ve suya temas etmesiyle deniz kızına dönüşür.Sonrasında da Joon Jae'nin hafızasını siler.



Hafızası silinen Joon Jae, yaşadığı yere geri dönerken asıl kızımız da denizleri okyanusları aşıp onun peşinden gidecektir.Fakat ikisinin de birbirlerine bağlanmış kaderlerinden ve onları bekleyen tehlikelerden haberi yoktur.



Şimdi gelelim yorumlarıma...Lee min ho'yu çok sevmem ama bayan oyuncu sevdiğim oyunculardandır.Dizi ilk başlarda gayet sempatik, komik, romantik ilerlerken sonra aşırı bayıcı, iç bunaltıcı, sıkıcı bir hal aldı.Öyle ki oyuncular bile zorla yan yana geliyor, birbirlerinden hoşlanmıyorlar diye düşünmeye başladım.Deniz kızı figürü, daha önce de Kore dizilerinde kullanılmıştı, fakat bu dizideki gibi güçlü bir giriş yapamamıştı hiçbiri.Her şeyden önce oyuncular iyi oyuncuydu, neden böyle oldu anlamadım.Dram yapacağız diye iç baydılar resmen! En başta izlerken zevk alırken şimdi oyuncuların hatrına izliyorum.Belli bir çıtanın üstünde ama mesela bir Goblin değil! Goblin'i izleyin :))

Bu arada söylemeden edemeyeceğim; bence Lmh ve Suzy ayrıldı ve bunu ajansları saklıyorlar.Allah aşkına ayda bir kez görüşülür mü? Suzy'nin dediğine göre yoğunluktan dolayı ayda bir kez görüşüyorlarmuş.Bunların ajansları da bir alem, rahat bırakın çocukları :) 


8 yorum:

  1. Bence görüşüyorlardır ama tabii görüşmüyor olmaları da mümkün. Suzy sektörde tutunma çabaları içerisinde. 2ne1 dağılınca solo çıkardı. Lmh da yeni diziyle meşgul. Bunlar ayrılmadıysa bile ayrılırlar gibime geliyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdi dürüst olalım :) Ayda bir kez görüşmeyle ilişki yürür mü? Onun dışında bu ilişki ilk başlarda bana samimi gelirken sonrasında o kadar samimi gelmedi.İster oyun olsun ister gerçek Suzy'nin ayda bir kez görüşüyoruz demesi pek akıllıca değil :)

      Sil
  2. Ayyy benim gibi düşünen biri daha..:)İnanılmaz sıkıldım bitsin diye bakıyorum resmen..Oysa Jun Ji Hyun hatunu izleyeceğim için ne kadar mutlu olmuştum..You Came From Stars gibi harika bir dizinin senaristinin elinden çıkacak e Min Ho'da var..Ama gelgelelim sonuç..:/Tamam eğlenceli kısımları, sevdiğim karakterler, güzel ayrıntılar da yok değil ama bazen gerçekten o senaristten mi çıktı bu dizi diye düşünüyorum...Keşke 16 bölüm yapsaydılar belki bu kadar sıkılmazdık.Benim bununla beraber 3 güncel dizim daha vardı..Kim Bok Joo, Romantic Doktor Teacher Kim ve Goblin bu zamana kadar izlediğim K-dramalar içinde enlerime oynadıkları ve Lotbsden beklentimin daha fazla olması da belki bu derece sıkılmama sebeptir bilemiyorum ama gerçekten bitsin artık...:/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önceleri çok güzel ilerleyip sonrasında iç baymaları etkili olmuş olabilir :) Çoğu bölüm sanki boş boş geçiyormuş gibi geliyor insana ki ben bu diziyi daha çok gülmek için izlemeye başlamıştım.Bir de her ikisi de ruhsuzlaştı gibi, bilemiyorum :)

      Sil
  3. Ben ilk bölümleri izledim , devamını daha izlemedim araya goblin girdi :D ama izlediğim bölümleri sevdim , gianna jun çok komik ya , başkası o hareketleri yapsa sama bulurum ama o olunca çok doğal durmuş :D
    Ay ben baştan beri suzy ile sevgili gibi olduklarını hiç düşünemedim nedense , hiç mi fotoları olmaz doğru düzgün ve aynen ay da bir de biraz abartı yani

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlerleyen bölümlerini izle, ondan sonra görüşelim bu konuyu :) Dimi ya? Dur bu konuyu daha çok araştırayım ben :D Benden tam o kötü ünlü yorumcularından olurmuş (adı aklıma gelmedi) :))

      Sil
  4. diziyi henüz başlamadan açıkladıkları zaman çok merak etmiş ve dört gözle beklemiştim. nitekim başlar başlamaz da güncel olarak izlemeye başlamıştım. söylediğin gibi ilk bölümleri fazlasıyla eğlenceli gelmişti, keza bundan iki oyuncuyu ve yönetmeni sevmem de etkili olmuştu. ama sonlara doğru o kadar bozdu ki bir ara izlemeyi bırakıp sonra hepsini bir seferde izlemiştim. ben illa mutlu sona bağlamalıyız olayını sevmiyorum.bence en güzel film ve diziler vurucu sonlarla bitiyor. man come from the stars ı sevmememizin sebebi de bence bu muallakta kalan bir sondu... ve sürekli kızın birinin hafızasını silip onların bunu hatırlaması da bir yerden sonra bana sıkıcı gelmişti. çünkü bence ana temayla itici oluyordu. hafızaları sanki geri dönüşüm kutusu da atıp geri çıkarıyorlarmış gibi bilemiyorum bana saçma gelmişti açıkçası. maalesef nefret bile etsem başladığım şeyi bitirmek gibi garip huylarım var.ya sonradan güzel olursa diye ve bu diziyi de böylece bitirmiş oldum. ayrıca suzy ve lee min ho ya gelirsek başta bana da samimi gelmiş olsalar da o zamanlar da bitecek demiştim. kesinlikle senin söylediğin gibi olduğunu düşünüyorum. 22 yaşındayım ve hayatımda ayda bir görüşüyoruz olayını hiç duymadım. evet uzak mesafe ilişkisi olabilir lakin bunlar planlar yapıp taa londra da görüşen çift bilemiyorum. orta da çetrefilli şeyler var gibime geldi. Ne uzun yazdım ya içimde birikmiş :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dizi final yaptığına göre ben de bir ara finali izlemeliyim :) Zira çok sıktığı için bıraktım :) Suzy ile Lmh olayı Lmh nun öpüşme sahnesini gördükten sonra biraz daha soğuttu beni :) Lmh sanırım Suzy'e birkaç beden büyük...Seneler önce verdiği bir röportajda 30 yaşına geldiğinde bu sektörü bırakıp evlenmek istediğini okumuştum.Bu ayda bir görüşüyoruz sözü de bence kasıtlı söylenmiş bir şey, belki de zorda bırakmak için...Ayy dur ben bu konu üzerine yazayım tartışırız :D

      Sil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!