Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Cuma, Ocak 27, 2017

SheIn Siparişi #10

Sawako Kuronuma Cuma, Ocak 27, 2017
Selam gençlik :) Bir türlü düzenli yazmaya adapte olamadım, aslında yazacak o kadar çok şey var ki! Ama olsun, bu yıl dediğim gibi her şey daha güzel olacak çünkü bu yıl ikizler burcunun yılı! Batıl şeylere inanıyorsun Sawako demeyin hemen, pozitif düşünüyorum şükür ki hayatımda adım attığım her şey yavaş da olsa olumlu olarak ilerleliyor.O zaman ne diyoruz, inanırsak olur bizce ; pozitif düşün pozitif olsun :)




Uzun hırka, uzun tunik v.s. bütün ürünleri sevdiğimi biliyorsunuz.Rahat hissediyorum kendimi içlerinde :) Hep siyah, beyaz, krem, gri giyindiğim için farklı ürünler seçmek adına bu seferki hakkımı taba(umarım doğru söylemişimdir) renginden yana kullandım.Doğrusunu söylemek gerekirse alırken acaba doğru tercih mi yaptım diye emin olamadım ama ürün gelince bayıldım! Kumaştan çok fazla anlamam; ürünün kumaşı polyester olarak geçiyor ama dokusu sanki süet gibi ve rengi çok güzel! Resimde yansıtmak biraz zor oldu ama ilk karedeki tam rengi :) Tek kötü yanı, sevmediğim yanı elektriklenme yapması onun dışında bayıldım :)



İnternette bir süre önce denizkızı battaniyeleri görmüş ve ürünler dikkatimi çekmişti.Annem nerede kullanacaksın bunu dediğinde aldırmayıp ürün geldiğinde ürünü intagram üzerinden hediye etmeye karar verdim.Bu akşam instagram hesabım @koregunluklerim i takipte kalın :)


Alışverişim bu şekildeydi.Her gören uzun hırkama bayılırken denizkızı battaneyesine de ilginç demekle yetindi :) Hırka benim onu kimseye vermem ama denizkızı battaniyem sizin olabilir.Denizkızı battaniye çekilişi sadece instagram üzerinden yapılacaktır.Sevgiler ;)

Not:Resim çekecek kimseyi bulamıyorum, en sonunda özçekim (selfie) çubuğu alacağım :))

2 yorum:

  1. denizkızı battaniye çok hoşmuş, kızım bayıldı sayfanı okurken...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. instagram hesabımda çekilişi var, ayın 10 unda son bulacak:)

      Sil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!