Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Cumartesi, Ocak 28, 2017

Lindsay Lohan Müslüman oldu, ilk paylaştığı instagram resmi Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ile

Sawako Kuronuma Cumartesi, Ocak 28, 2017
Lindsay Dee Lohan, ABD'li oyuncu, model ve pop şarkıcısı, söz yazarı. Kariyerine çocuk model olarak başlamıştır. 11 yaşında yaşından beri bu sektörlerin içinde olan ünlü bayan şimdilerde 30 yaşında...


Hakkında öyle fazla bilgiye sahip değilim.Sadece uçarılıklarıyla, çıkardığı rezaletlerle anıldığını biliyorum.Yalnız bir ara sosyal medyada paylaşılan elinde Kuran-ı Kerim le çekilmiş bir fotoğrafını anımsıyorum bir de herkesin Müslüman oldu diye heyecanlanışını.Açıkçası ben yoldan geçerken birinin eline tutuşturduğunu, öyle bir fotoğrafçıya denk geldiğini düşünmüştüm.Ta ki bir süre önce hesabındaki bütün resimleri silip "Alaikum salam" yazana kadar! Hemen hesabı takibe aldım.Merak uyandırdı, acaba ne yapacak diye...




Az önce instagramda dolaşırken bir de baktım bizim Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan la resmini yüklemiş hem de instagramda paylaştığı ilk resim...Ne yalan söyleyeyim şaşırdım :) Dedim yani ne manağğğ :D Meğerki Suriyeli mültecilere yardım amaçlı görüşme için gelmiş, bir de 5 dünyadan büyüktür rozeti takmış ( Bilmeyenler için; mülteciler konusunda söz verip tutmayan 5 büyük ülke söz verip tutmamış, tek tutan Türkiye olmuş) 



Şimdilerde medyada Lindsay'ın ajan olabileceği dedikodusu dönüyor ve birçoğuna göre eski şöhretini kaybettiği için kendi reklamını bu şekilde yaptığını düşünlüyor.

Peki gelelim benim fikrime...Kimsenin dinini sorgulamak bana düşmez, herkes bu hayatta kendi rolünü oynayıp ahirette kendi cezasını çekecek.Heh, Müslüman olsa sevinirim, ne güzel Müslümanların "öcü" olmadığını, bizlerin de normal bir insan olduğumuzu anlayan bir yabancı daha arttığı için..Maalesef ki birçok yabancı hala Müslümanları terorist gibi görüyor, birçok kitapta İstanbul gibi Türkiye'nin en gelişmiş şehirlerinden birinden bahsedilirken kenar mahalle resmi koyulabiliyor.Onun dışında bana Lindsay pek de samimi gelmiyor bu konuda, azcık geçmişine baktığımda birden çat diye durulacak bir vatandaşa benzemiyor; mahkemeler, uyuşturucular, nişanlısını ve nişanlısının ilişkisi olduğu kadını telefon numarasını instagramdan paylaşarak rezil etmeler ki bunlar oldukça yakın geçmişte...Çılgın genç!


 Benim aklıma gelen ilk şey Tuğçe Kazaz vakası oldu.Şimdiki gençler bilmezler belki ama bizim zamanımızda Tuğçe Kazaz diye oldukça ünlü bir manken vardı, hatta Kenan Doğulu ile sevgiliydi bir dönemler.Sonra Hristiyan bir adama aşık oldu hooop ben Hristiyan olacağım dedi ve gitti evlenip Hristiyan oldu.Sonra boşandılar, Hristiyanlığı bırakıp Müslümanlığa geri döndü :) Lindsay'ın olayı da ya bir Müslümana aşık oldu ya da reklam gibi geliyor; belki de kafası bir kapalı bir açık verdiği pozlar belki de samimiyetsiz bulmamdandır.Emin değilim.Ama umarım içten Müslüman olmuştur da ben haksız çıkan olurum :) Gece gece ne gıybet yaptım! Hakkını helal et Lindsay :))

Peki siz Lindsay'ı samimi buluyor musunuz? Yoksa amacı, reklam, aşk, ajanlık mı?

Not: Siyaset yapan yorumları silerim, hiç o işe girmeyin.Nefret ediyorum siyasi olan her şeyi tartışmaktan :)



12 yorum:

  1. Nedense bana da pek samimi gelmiyor. Eğer reklamsa da bunlar işini iyi biliyor :D

    YanıtlaSil
  2. bana da pek samimi gelmese de inanmak istediğim şu: uyuşturucu, alkol, bağımlılıklar, depresyon derken o hızlı hayatın sonunda huzur ve sükuneti bulacağı bir liman olarak müslümanlığı seçmiştir belki? inanması zor mu? haha evet biraz zor ama inşallah öyledir^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yolculuğu sırasında o kadar büyük çelişkileri var ki inanamıyorum. Arapça kelimeler yazıp, hatta bunu google translateden çevirip rezil olmuşluğu var.Sonrasında Rus sevgili bulup (o ara ara veriyor bu yolculuğa) aldatılınca içip rezalet çıkarıp sonra tekrar devam etmesi...İnşallah öyledir ne diyeyim :)

      Sil
  3. Sonradan müslüman olanların/mühtedilerin samimi olduklarını, bunun için azmettiklerini müşahede ettim. ABD li hemde ünlü olup bu kadar seküler hayatın dibine battıktan sonra laubali hareketler tabîi görülebilir. Bizim Kazaz ile kıyas edersek bu abd li bacının ondan daha değerli olduğunu düşünüyorum. ABD de şöhreti İslam ile yeniden yakalamayı bırakın, şöhretinizi kaybedersiniz. Bu mesele de çok mühim. İnşaAllah İslâm nimetinin kıymetini anlayıp, hepimizi mutlu eder.

    YanıtlaSil
  4. Bunu zmanla anlayabiliriz. Belki daha müslüman bile olmamıştır sadece araştıyor olablilir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Resmi olarak olduğunu belli etti :) Ama bakalım zaman gösterecek dediğin gibi...

      Sil
  5. Bence de reklam kokan hareketler bunlar.. ha senin dedigin gibi cikarsa ondan özür dilicez. Bakalim gorelim.. ☺

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beklemedeyiz, instagram resimleri silindi ama devamı ne olacak göreceğiz :)

      Sil
  6. Evet sanki biraz reklam gibi ama umarım gerçekten Müslüman olmuştur bende mutlu olurum

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!