Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Cuma, Ocak 20, 2017

Benri Kuru Şampuan- Elidor Kuru Şampuan- Tony&Guy Saç Pudrası Karşılaştırması

Sawako Kuronuma Cuma, Ocak 20, 2017


Selam gençlik! 

Aklınızda pis bir imaj çizmek istemem ama düz ve yağlı saçlara sahip biri olarak kuru şampuan hayatımın kurtarıcıları arasında yer alıyor.Seneler önce her gün, bazen günde iki kere duş almamın yan etkisi olarak saçlarımda aşırı yağlanma sorunu oluştu.Sabah 7 gibi yıkadığım saçlarım öğlen 12de sanki günlerdir yıkanmıyormuş gibi yağlanıyordu.Durumu cildiyeye gidip anlattığımda ise ağır sivilce ilacı olan  zoretanin adlı ilacı 7 ay boyunca kullanmam gerekti.İlacı kullandığım süre boyunca saçlarımda yağlanma sorunu azaldı ve her gün saçlarımı yıkamama konusunda uyarıldım.İlaç sonrası kolay kolay yağlanmayan saçlarım bir süre sonra tekrar yağlanmaya başladılar tabi ki o zamanlardaki gibi felaket boyutlarda değil ama diplerdeki azıcık yağlanma bile eğerki düz saçlıysanız rahatsız edici bir boyuta ulaşabiliyor.


Benri kuru şampuanı piyasaya çıkar çıkmaz aldım.Benim için kurtarıcı bir ürün oldu.Saçlarım yağlanmaya başladığında azıcık sıkıp masaj yaparak uyguluyorum ve saçlarımdaki o yağlı doku kayboluyor.Günü kurtarıyorum böylelikle.Kesinlikle yeni yıkanmış gibi bir etki yaratmıyor, matlaştırıyor sadece saçları.Bir de benim gibi sönük saçlara sahipseniz çok güzel kabartıyor.Kokusu sanırım ilk çıktığı yıllara göre değişti, pek emin değilim bu konuda, daha fresh geliyor bana ya da alışmış olabilirim bilemiyorum.Ben hep renksizini kullanıyorum.Çalkalayıp 15 cm uzaktan saçlarıma sıkıyorum ve o gün için durumu kurtarmış oluyorum.Fiyatı yanılmıyorsam 10 TL gibi bir şeydi, gratis indirimlerinde 5 TL ye bile düşüyor.


Elidor'un yağlı saçlar için olan kuru şampuanını gratiste indirimde görünce deneyeyim dedim.Hani elidor yılların şampuan markası olunca sanki Benriden daha güzel kuru şampuan yapabileceğini düşündüm.İlk olarak denediğimde kokusu benim için tam bir işkenceydi!Bildiğiniz araba kokusu gibi ağır bir kokusu var.Hani bir hafta saçınızı yıkamayın sonra bu şampuanı sıkın saçlarına kesinlikle pis koku etrafa yayılmaz.O kadar ağır yani kokusu.Saçlarımın dipleri hafifçe yağlandığında azıcık sıktığım ürünün kokusu her saçımı savurduğumda burnuma burnuma geliyor.Koku konusunda hassas olduğumdan miğdem allak bullak oluyor.Saçtaki yağı maskelese de ben bir Benri kadar başarılı olduğunu düşünmüyorum.

Tony&Guy Saç Pudrası bana bir blog etkinliğinde hediye olarak gelmişti.O dönem ne işe yaradığını bilmediğim, daha doğrusu araştırmaktan üşendiğim için direk kuzenime göndermiştim.Kuzenim vizeleri sonrası bizi ziyarete geldiğinde ürünü deneyip çok sevdiğini söyledi.Hadi dedim, o kadar ürün denemişken bir de bu ürünü deneyeyim.Yine saç diplerim hafif yağlıyken ürünü saç diplerime az bir şekilde uyguladım.Zaten azıcık saç pudrası yeterli oluyor ve saçları matlaştırıyor.Özellikle neredeyse kokusuz yapıda olması, kokulara duyarlılığı olan beni pek bir memnun etti, hatta kısa süreli bir pişmanlıkta yaşamadım değil :) Fakat pudrayı uygularken parmak uçlarıma verdiği yağlı histen hiç hoşlanmadım.


Sonuç olarak bu üç üründen hangisini daha çok beğendin derseniz "Kesinlikle Benri" ! Hem ucuz hem fresh kokuyor hem de anı kurtarıyor.Aklımda bir sonraki sefere Batiste in kuru şampuanını almak var ama öncelikle  elimdeki ürünleri bitirmeliyim:) Sizin bu ürünlerden herhangibirini kullandınız mı? Bu konuda kullanıp memnun kaldığınız ürünler var mı?


  

4 yorum:

  1. Öncelikle Merhaba :)
    Yazına denk gelişim güzel oldu, daha önce kullanmadım ama bu sıralar kullansam mı? sorusu aklımda dört dönüyor.
    İşe yararlığı hakkında bi fikrim yok bu kuru şampuanların.
    Ve her markete gittiğimde Elidorun bu ürünüyle göz göze gelip bakışlarımı kaçırıyordum :D
    Bu yazına doğrultusunda iyi ki kaçırmışım o zaman diyorum.
    Yağlı saç tipine sahip olmasam da maşa, düzleştirici sık kullandığımdan ve sık sık saçımı yıkama fırsatı olmadığından bunlardan kaynaklı yağlanmalar için alıp/almamayı düşünüp duruyordum.

    Pudra ve Benri aklıma yattı bakalım. Teşekkürler :)

    Bunların haricinde aynı işlemi bildiğimiz bebek pudrası ile uyguluyordum ve o yağlı görüntüyü kaldırıryordu ortadan hemde hoş kokusu ile rahatsız etmiyordu.
    Deneyebilirsiniz ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bebek pudrasını daha önce duymuştum.Yanılmıyorsam hastanede sürekli banyo yapamayan hastalar için de bu tarz bir pudra kullanılıyordu.Aklımda dursun, deneyeyim o zaman :) Teşekkürler fikrin ve yorumun için ;)

      Sil
  2. Kru şampuan çok duydum ama denemedim. Denemek lazım. Sabahları zar zor uyanıp dışarı çıkmak zorunda olanlar için dediğin gibi günü kurtarıcı özellikte olması cazip :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle, özellikle bu soğuk havalarda daha çok işe yarar oluyorlar ;)

      Sil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!