Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Perşembe, Kasım 17, 2016

U Prince Series-Lovely Geologist 2016

Sawako Kuronuma Perşembe, Kasım 17, 2016

Uzun süredir doğru düzgün Asya dizisi seyredemedim.Her diziye başlamak istediğimde zamansızlık sorunuyla karşı karşıya kaldım.Şans eseri karşıma bu mini dizi çıkınca hem keyif alırım hem de hemencecik biter diye göz atmaya karar verdim.



Mini dizinin konusu şöyle;

Baiplo-u adlı asıl kızımızın herkesin imreneceği yakışıklılığa ve popülerliğe sahip bir erkek arkadaşı vardır.Asıl kızımızın her türlü nazını çeker, ona hediyeler alır ve övgüler yağdırır.Baiplo-u'nun her türlü suratsızlığına katlanır.

Baiplo-u'nun hayatında her şey yolunda giderken ya da o yolunda gittiğini sanırken karşısına T-rex lakaplı genç bir adam çıkar.Bu genç adam tuhaf bir şekilde dinazor kostümü giyiyor ve sürekli Baiplo-u'yu takip ediyor, onun bahçesine girmek ve orada kazı yapmak için bahaneler uyduruyordur.

T-rex'in amacı nedir? Baiplo-u ve erkek arkadaşı arasındaki ilişki bu durumdan nasıl etkilenecektir?

Dizi, 4 bölümlük mini bir dizi.Hani çok bunalmış ve saçma sapan animeden bozma bir şeyler izlemek istiyorsanız göz atabilirsiniz.Yoksa çok çok beğenerek izlediğim bir yapım değildi, vakit geçirmek için ancak izlenebilirdi :)

2 yorum:

  1. Bu güzel yazın için teşekkürler. Listeme ekledim :) Bloggerlardan hayranlıkla takip ettiğim birisin. Öyle ki beni de blog açmaya itti yazıların. Zevkle okuyorum!! ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, umarım istediğin yolda ilerleyebilirsin bloggerda :)

      Sil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!