Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Salı, Kasım 15, 2016

Shein siparişi #9

Sawako Kuronuma Salı, Kasım 15, 2016
Selam gençlik! Buralara uğramayalı bir ay olmuş neredeyse...Aslında çoğu kez uğramak istedim ama hiç vaktim olmadı.Aslına bakarsanız öyle bir dönemden geçtim ki hiçbir şeye hiç vaktim olmadı diyebilirim.Belki ilerde anlatmak isteyip anlatabilirim ama şu an bu konuda konuşmak hiç içimden gelmiyor.Neyse uzun zaman önceki yazmam gereken alışverişlerimden birini daha yazayım o zaman:)




Bir önceki alışverişimde yaptığım gibi yine beyaz bir gömlek yine nakışlı bir model seçtim.Sincap deseni çok güzel geldi.Hemen almalıyım deyip sepetime ekledim fakat ürün geldiğinde bedeni vücuduma tam olup yine kolları kısa geldi.Belki katlayıp kullanabilirdim ama içime o türlü sinmedi.Hazır kuzenim bize ziyarete gelmişken ona denettim ve tahmin edin ne oldu; gömlek kuzenimin üstüne cuk diye oturdu :)

Bir sonraki seçimimi aslında kuzenim için yapmıştım.Bu tarz şapkaları sevdiği için ona bir de aşağıdaki şapkayı seçtim.Deri görünümlü Kore modası şapka tarzına uygun bu şapka kuzenimin oldukça hoşuna gitti :)


Alışverişim bu şekildeydi fakat bundan sonra kendime internet üzerinden alışveriş yapacak olursam şal ve benzeri şeyler almaya karar verdim, her aldığım kuzenime gidiyor :))

Bu arada haberiniz olsun Shein sitesi Thanksgiving yani Şükran günü için kasım ayınının17sine kadar sitesinde %80 indirim yapıyor, eğer alışveriş yapmak istiyorsanız bu fırsatı değerlendirin derim :)

2 yorum:

  1. Burdan aldıklarım bana da hep kolları kısa geliyor , nedense

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Demekki sen de benim gibi bel ve kol boyu uzun olanlardansın :/ Sweetshirtleri çok beğeniyorum ama bana da kısa geliyor :(

      Sil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!