Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Pazar, Kasım 20, 2016

Ruby Kisses Pot O'miracle Lip Revitalizer

Sawako Kuronuma Pazar, Kasım 20, 2016


Selam gençlik! 

Yaz olsun kış olsun her mevsim dudakları kuruyan, lipbalmsız sokağa çıkamayan, hatta uyuyamayanlar burada mı? 

Senelerce Niveanın, Neutrogenanın, Maybellinein lipbalmlarını kullandım. Her biri anı kurtarsa da uzun süre etkisini koruyamadılar maalesef. 

Yaklaşık iki sene önce her yerde duyduğum Ruby Kisses Pot O'miracle Lip Revitalizer adlı bu ürünü Watsonstan 16 TL ye satın aldım. Her ne kadar benim için o dönem bir lipbalma verilmeyecek bir ücret gibi görünse de kesinlikle fiyatını hak eden bir ürün.Bu ürün sayesinde hiçbir zaman mat ruj kullanamayan, kullanınca dudağında çizgi çizgi kabuklanmalar olan ben, rahatlıkla mat ruj kullanabiliyorum. Ruj sürmeden yarım saat önce dudaklarımı nemlendirip rujumu sürüyorum ve istediğim görüntüyü yakalıyorum. Aynı zamanda dudaklarımın kuruması sonucu dudak kenarında çıkan uçukları da engelliyor.

Ürün hiç renk vermemesi sayesinde hem bayanların hem de erkeklerin rahatlıkla kullanabileceği yapıda.Kıvamı vazelin yapısında, içeriğindeki nane yağı sayesinde sanki vazelinle vicks karışımı bir ürünü andırıyor.Tek kötü yönü ise parmakla sürüldüğü için pek hijyenik olmaması. Bu nedenle ürünü hep evde bırakıp, evde uyguluyorum. Aklımda aslında pembe ambalajlı olan güllü olanı almak vardı fakat cart pembe rengi verdiğini duyup vazgeçtim. Ürünü Gratis ve Watsons indiriminden 8-10 TL gibi bir ücrete rahatlıkla alabilirsiniz.

Peki siz bu ürünü daha önce kullandınız mı?  Peki ruby kissesin diğer güllü ve kakao yağlı versiyonlarını denediniz mi?

12 yorum:

  1. Bu üründen daha önce kullanmadım, görüyordum gittiğim zaman Gratis veya Watsons ta ama evde başka balm larım olduğu için almamıştım ve o merak hep içimde kaldı. :D Rosellina markası var o da iyi lip balm olarak. İyi nemlendiriyor ve çok hoş kokusu var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben daha önce farklı ürünler kullandım ama içlerinde en iyisi bu çıktı :) Elindekiler bitince deneyebilirsin :)

      Sil
  2. benimki de yeni bitti gerçekten çok iyi nem veriyor dudaklara sanırım gece için yeniden alacağım bundan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz ailecek beğendik hatta babam bile kullanıyor bu ürünü :) Kesinlikle stoklanması gerekiyor :)

      Sil
  3. Bu markayı duymuştumm güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  4. Kuruyan dudaklar benim de sorunum maalesef.. Uçuk çıkmasını da engelliyorsa gerçekten güzeldir o zaman.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dudak kuruluğu sonrası kenarlarda çıkan uçukları geçiriyor ama iltihaplı uçuklarda işe yaramıyor :)

      Sil
  5. Güzel bir ürüne benziyor... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. bunun kahverengisi var bende, hindistancevizi yağı var içinde sanırım. ba-yı-lı-yorum! favori lip balm'ım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onu da almayı düşünmüştüm ama herkes yeşil ambalajlı olan en iyisi deyince yine aynısından aldım kendime :)

      Sil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!