Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Perşembe, Ağustos 20, 2015

Newdress Alışverişi

Sawako Kuronuma Perşembe, Ağustos 20, 2015 14 yorum yapıldı
Merhabalar :) Yeni yine yeniden bir alışveriş yazısı ile karşınızdayım! :) Geçen defa aklımda kalan çantalar vardı ya, aklımda kalacağına gözümün önünde dursunlar dedim ve hop aldım :)Yalnız bu sefer kargom, hırpalanmıştı.Hani dışında hiçbir sorun yoktu ama üzerine ağır bir şeyler koymuş olacaklar ki çantalar ezilmişti :( Neyse kullandıkça düzeleceklerini umut ediyorum.

Aşağıdaki çantayı bir önceki alışverişimde almak istediğimi söylemiştim.Çantanın öyle pek bir albenisi yok ama kitaplarımı, ıvırı zıvırı koyacak kadar geniş ki bu da bana bu sene büyük bir kolaylık sağlayacak :) İçinde çapraz asmak için askısı da mevcut tek sevmediğim yanı büyük olan kesim tek bölme, keşke arada bir ayırıcı falan olsaydı.Onun dışında minik cepleri de var :) Ürünün linki için tıktık.

Facebook’a Çeyrek Butonu Koysunlar

Sawako Kuronuma Perşembe, Ağustos 20, 2015 16 yorum yapıldı

Evlilik sezonu, sizin sosyal medya hesaplarınızda da açıldı mı bayanlar baylar! Bende bir
açıldı pir açıldı maşallah!Öyle böyle değil! Bu sezon sosyal medya hesabım, evlenenlerle dolup taşmış öyle ki bu yıl altın çağını yaşıyor olabilir kanımca çünkü geçen arkadaşlık listeme bakayım kimler evlenmiş, kimler doğurmuş diye aman bir de ne göreyim!Benim gibi mazbut bekar sayısı bir elin beş parmağını geçmiyor :D  Eee haliyle bir psikolojik travma yaşadım, bir bitim kanlandı! Evlenenlerin,yeni doğuranların dedikodusunu benim gibi bekar arkadaşlarımla yaptık. Cümle tam olarak şuydu:

Salı, Ağustos 18, 2015

Born Pretty'den gelen güzellikler #7

Sawako Kuronuma Salı, Ağustos 18, 2015 10 yorum yapıldı
Sanırım bu Born Pretty serisi böyle devam ederse bir gelenek haline gelecek...Yoksa çoktan geldi mi bile? :)

Born Pretty çalışanlarından Jenny, bana bu sürpriz kargoyu göndermek istedi.Tabi ben de bir süpriz sever olarak hemen atıldım, bir de erkek kardeşim için sürpriz bileklik göndermesini istedim.Bakalım neler çıktı o kargodan?


Pazartesi, Ağustos 17, 2015

Hediye Çekilişimin Kazananı

Sawako Kuronuma Pazartesi, Ağustos 17, 2015 9 yorum yapıldı
Merhabalar! Hediye çekilişimin kazananı Ayşe oldu.Kendisine çoktan mail çektim bile :) Eğer 2 gün içerisinde dönüş yapmazsa bu hakkı kaybedecek ve yedek talihli hediyeyi kazanmış olacak :)




Eğer kazanan bana ulaşmazsa  Altın zen kazanmış olacak, o da 2 gün içerisinde ulaşmazsa başka kazanan belirleyeceğiz artık :)) Hediye kime giderse güle güle kullansın! İyi günler! 

Pazar, Ağustos 16, 2015

Yurtdışı İnternet Sitelerinden Alışveriş Yapmak; Soru ve Cevapları

Sawako Kuronuma Pazar, Ağustos 16, 2015 12 yorum yapıldı

Merhabalar! Yurtdışı internet sitelerinden alışveriş yapmak hakkında sıkça sorular alıyorum.Aslında bu soruların bazılarını yaptığım alışverişlerin yorum kısmında cevaplamış oluyorum fakat görülmüyor olacak ki aynı sorular tekrar tekrar geliyor; azıcık o yayınlarımın yorum kısmına bakın :)) Neyse ben yine de soruları bildiğim kadarıyla cevaplayayım ki ulaşmak kolay olsun :)

Salı, Ağustos 11, 2015

Sinir Küpü Sawako!

Sawako Kuronuma Salı, Ağustos 11, 2015 40 yorum yapıldı


Sanırım yaşlanıyorum.
Yaşlandıkça da çekilmez bir insan oluyorum; aksi, lanet... 
Neye kızıyorum neden kızıyorum bilmiyorum ama her şey benim kontrolümde olsun istiyorum. Özel hayatıma müdahale olmasın,herkes beni kendi halime bıraksınlar istiyorum.İşte insanlar bu sınırı aşınca da deyim yerindeyse çıldırıyorum!

Cumartesi, Ağustos 08, 2015

Bloguma misafir yazar olmak ister misiniz?

Sawako Kuronuma Cumartesi, Ağustos 08, 2015 24 yorum yapıldı

Merhabalar...Bir süredir bloguma misafir yazar alıp almama ikileminde gidip geliyordum ve artık almaya karar verdim !:)

Eğer ki bir bloggersanız içerik üretmekten sonraki en zor aşamanın blogunuzu, daha geniş kitlelere ulaşmasını sağlamak olduğunu bilirsiniz.Evet, hepimiz blogları kendimizi rahatlatmak, yazmak için açtık ama ister kabul edelim ister etmeyelim; yazdığımız yazıların okunmasını, hoş yorumlar almasını hepimiz istiyoruz ki bu da yazmakta insanı motive eden en güzel şeylerden biri...

Salı, Ağustos 04, 2015

Bu aralar ben #6

Sawako Kuronuma Salı, Ağustos 04, 2015 27 yorum yapıldı


Odamın yine şeklini değiştirdim; artık sağ tarafımdan kalkıyorum ama yine aksiyim hep aksiyim...Ayy ben benim yaşlılığımı düşünemiyorum hiç...En çok eleştirdiğim kişilere benzemem değil mi?Ama sanki o yolda ilerliyorum..Hayırlısı...

Cumartesi, Ağustos 01, 2015

İsmail'in Suçu Ne?

Sawako Kuronuma Cumartesi, Ağustos 01, 2015 13 yorum yapıldı

Grup Vitamin'in İsmail adlı şarkısını dinlediniz mi?Dinlediğinizde siz de "Bu grubun İsmail ile derdi ne?" diye merak ettiniz mi?Ben ettim!Öyle dalga geçmek için falan değil  ciddi ciddi merak ediyorum bu konuyu...Hatta oturup net başında aramalar bile yaptım ama bu konu hakkında tek bir sonuç, verilmiş bir röportaj parçası bile bulamadım.