Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Cumartesi, Şubat 28, 2015

Her Gece Yeni Bir Karabasan...

Sawako Kuronuma Cumartesi, Şubat 28, 2015 18 yorum yapıldı


Son zamanlarda rüyalarımda hep haksızlığa uğradığımı görüyorum. Kan ter içinde uyanıyorum. Sürekli gerçekleri ortaya çıkarmaya çalışıyorum;hani bir rüya, 6 sn sürer olayı var ya benimkisi yıllarımı alıyor. Sinirleniyorum; bardak fırlatıyorum mesela, kırılmıyor...Kırılsa rahatlayacağım ama lanet şey kırılmıyor. Bağırıyorum o zaman; zaten dünyada hep iyiler kaybeder, kötüler kazanır diye...

Bilinç altında düşündüklerin sebep oluyor deniliyor bu durum için... Eskiden çok eskiden yaşadıklarım neden şimdi kabusum oluyor ki?

Çarşamba, Şubat 25, 2015

Kitap Yorumu: Gece Nöbeti

Sawako Kuronuma Çarşamba, Şubat 25, 2015 10 yorum yapıldı

Tess Gerritsen, yazarın adını, çok sık duymama rağmen daha önce hiçbir kitabını okumamıştım.Ailemle gittiğim bir alışveriş sırasında kitaplarının indirimde olması bir de kapak resimleri dikkatimi çektiği için almaya karar verdim.Kanlı, gerilimli resimler görünce almamak olmazdı ve 3 kitabını birden aldım.Gece nöbeti de bu kitaplardan biriydi :) Konusu nasıl mıydı?

Ana karakterimiz; Toby, evlenmemiş, hiçbir sosyal hayatı olmayan, ev-iş arası mekik dokuyan bir de yaşlı alzheimer annesiyle birlikte yaşayan bir doktordur.Hastanede, acil serviste gece nöbeti tutar, işi kolaydır, pek az hasta gelir o saatlerde, ciddi vakalar tek tükdür.

Salı, Şubat 24, 2015

Seramik Hamuru Tarifi ve İlk Minyatür Denemelerim

Sawako Kuronuma Salı, Şubat 24, 2015 26 yorum yapıldı

Hobi, konusunda çok doyumsuzum, daldan dala atlıyorum. Daha bir hobide ustalaşmadan dayanamıyorum yeni bir hobi türüne başlıyorum. Bu seferde gözüme seramik hamurundan yapılan minyatürler takıldı. Aslında fimo hamuru kullanmak istiyordum fakat küçücük parçasının 9,5 TL olduğunu duyunca vazgeçtim. Oturdum evimde kendi seramik hamurumu yaptım. 

Nasıl mı ?  

Pazar, Şubat 22, 2015

Birth of a Beauty Konusu / 2014

Sawako Kuronuma Pazar, Şubat 22, 2015 21 yorum yapıldı

Sa Geum Ran, kocasının aksine fazlasıyla kilolu ve Kore dolaylarında çirkin denilebilecek evli bir kadındır.Evlendikten bir gün sonra kocası Amerika'ya çalışmaya gider, senelerce görüşmemelerine rağmen Geum Ran her gün onun için süslenip püslenip videolar çeker.Kocasının ailesinin her türlü işini yapar, türlü hakaretleri gülümseyerek karşılar.Ve bir gün çok sevdiği o eşinin kendisini aldattığını ve kendisinden boşanmak istediğini öğrenir.

Cumartesi, Şubat 21, 2015

Blood / 2015

Sawako Kuronuma Cumartesi, Şubat 21, 2015 19 yorum yapıldı

Ahn Jae Hyun, annesi ve babası vampir olduğu için saf kan bir vampirdir.Ebebeynleri enjekte yoluyla bir virüs yüzünden vampir olmuşlardır.Ailesi, birlikte çalıştıkları diğer enjekte vampirlerin kötü planlarına karşı çıkarlar ve bu yüzden ilk önce babası öldürür; öldürme emrini de veren babasının en yakın arkadaşıdır.

MISSHA - M Prism Fitting Glow Foundation SPF 30 PA ++ (23)

Sawako Kuronuma Cumartesi, Şubat 21, 2015 6 yorum yapıldı


Merhabalar! Son zamanlarda, alışveriş konusunda kendimi aştım ama önemli olan kredi kartı limitini aşmamak! :)) Daha önce, Missha'nın BB creamine bayıldığımı şuracıkta söylemiştim. 

Bu seferde Missha'nın fondötenini denemek istedim ve hoop alışveriş sepetime ekledim.Aslında cildim yağlıya yakın karma bir yapıda ve bir o kadar da hassas!Daha önceki fondöten denemelerimin hepsi hüsrandı; ciltte renk değişimi, sivilcelenme gibi sorunlar yaşadım.Missha'nın BB cream'i cildime iyi gelince özel günlerde kullanmak için bir de fondöteni de almak mantıklı geldi.

Perşembe, Şubat 19, 2015

Mantar Kurabiyesi Tarifi

Sawako Kuronuma Perşembe, Şubat 19, 2015 4 yorum yapıldı

Bir kurabiye canavarı olarak, un kurabiyelerine bayılıyorum ama kesinlikle hazırlarına değil!El yapımı kurabiyeler daha lezzetli daha yenilesi geliyor bana :)

Bu tarif de ben küçükken annemin sık sık yaptığı ağızda dağılan oldukça kolay bir tarif :) Adının "Mantar kurabiyesi" olmasına aldırmayın, isim tamamen benim kapak dolayısıyla beceremediğim şeklinden kaynaklanmakta :)

O halde malzemelerimize geçelim!

Salı, Şubat 17, 2015

Housebound / 2014

Sawako Kuronuma Salı, Şubat 17, 2015 7 yorum yapıldı


Ailecek korku filmi sevgisi var bizde!Gerilmeye, korkmaya bayılıyoruz! Haftasonu da kuzenlerle bir araya gelince, hadi bir korku filmi izleyelim dedik ve aldık çerezlerimizi elimize, bilgisayarda film aramaya koyulduk .

İmdb puanlarına baktığımızda bu filmin diğer filmlere oranla yüksek puanda olduğunu görünce izlemeye koyulduk. 
Filmin konusuna gelecek olursak; 

Pazar, Şubat 15, 2015

Türkiye'de kadın olmak...

Sawako Kuronuma Pazar, Şubat 15, 2015 14 yorum yapıldı

Türkiye'de kadın olmak zordur... 

Sesli gülemezsiniz; tahriktir...
Tecavüze uğrarsanız, ayıp sizindir; siz tahrik etmişsiniz, erkeği bu yola sevk etmişsinizdir.

Küçücük ilkokul çocuğu olsanız bile, 60 yaşındaki adamların ilgisini çekebilirsiniz.Baba olmaları bunu değiştirmez... 

Açık saçık giyinirseniz; size yapılanları hak etmişsinizdir.

Cumartesi, Şubat 14, 2015

Born Pretty'den gelen güzellikler #4

Sawako Kuronuma Cumartesi, Şubat 14, 2015 8 yorum yapıldı
Merhabalar!Bu aralar o kadar yoğunum ki uyumaya bile vakit bulamıyorum desem yeridir :) İnstagramdan takip edenler bilir, bol bol kargo alıyorum.Biri de Born Pretty'den gelen bu kargoydu.Aslında 1 hafta önce bana ulaşmıştı fakat zaman bulamadığımdan yazının yayınlaması bu günü buldu.


Cuma, Şubat 13, 2015

Gideceğim diyorum, gidemiyorum!

Sawako Kuronuma Cuma, Şubat 13, 2015 8 yorum yapıldı
Bir tane sırt çantası alıp hiç bilmediğim, gitmeyi planlamadığım bir yere gitmek istiyorum.Böyle söyleyince çok sıradan bir fikir olarak geldiğinin farkındayım ama bunu yapmayı gerçekten istiyorum!

Giderken yanımda tanıdığım hiç kimse olmasın, kimse beni uğurlamaya gelmesin...Yolculuğumu tek başıma yapayım, hiç tanımadığım insanlara soru sormak zorunda kalayım, kendi başıma kendi hayatımı, tüm zorluklara rağmen yönetebileyim...Ayaklarımın yere bastığını hissedeyim!

Çarşamba, Şubat 11, 2015

Sevgililer Günü’nde Kendinizi CardFinans ile Şımartmaya Ne Dersiniz?

Sawako Kuronuma Çarşamba, Şubat 11, 2015 İlk yorumu sen yap!

Sevgililik dediğin zor zanaat... Kadın-erkek ilişkilerini yürütmek başlı başına bir meziyetken, bunun üzerine bir de özel günlerde hediyesi, yaz yaklaşınca seyahati gelir. Sonra bir de bakmışsın evlilik ve çocuk derken çoğu zaman kocaman bir OFFF çektirir. Yani sevgililik dediğin, aslında hem maddi hem manevi açıdan hayatta vereceğin en büyük sınavındır. :)

Bununla da kalmaz, bu sınavda tartışmadan haklı çıkma mücadelesini vermek zorunda kalırsın. Tartışmadan haklı çıkmaksa zordur, erkekler içinse çooook daha zor. Hele bir de evliysen... Hiç evli erkek haklı çıkar mı?

Finansbank da öyle düşünmüş olacak ki; sevgililik müessesesine analitik bakmış, formülleri deşifre etmiş ve dikkat edilmesi gereken parametrenin “haklı çıkma değişkeni” olduğunu bulmuş!

Kabul edelim, haklı olmak ve haklı çıkmak aynı şeyler değildir!

Haklı çıkamayacağını kabul ettiysen, ilişkiye yapılan en temel yatırım olan “hediye” aşamasına geçebillirsin. 

Kendini affetirmek için hediye alınır.
Yıl dönümü geldiyse hediye alınır.
Doğum gününde hediye alınır.
Sevgililer Günü’nde hediye alınır.

Ve bu liste uzar gider...

Birliktelik süresi uzadıkça da, ilişkiye gösterilen özen ile yapılan harcama tutarı arasında her zaman ters orantı olacaktır.

Sevgililiğin matematiğini çözen Finansbank da, #SevgililikZor, yalnızlığın tadını CardFinans’ın hediyeleriyle çıkar” demiş. Bunun için de Sevgililer Günü’nde sevgilisi olmayanlara artan fırsatlar sunan bir kampanya yapmış .

14 Şubat’a kadar Finansbank bireysel kredi ve banka kartları ile giyim, kozmetik, ve kuyum sektörlerinde tek seferde yapılacak her 100 TL’lik alışverişiniz size birbirinden güzel hediyeler için bir adet çekiliş hakkı kazandırıyor. 

Siz de 5 MacBook Pro, 5 iPad Air ve 5 iPhone 6’dan birine sahip olmak isterseniz, kampanya detaylarına bir göz atın derim;

http://www.cardfinans.com.tr/cardfinans-kullanin/kampanyalar/kamp6384/sevgililer-gunu-kampanyasi.aspx?ref=WEB_ASBO

Bir boomads advertorial içeriğidir.


Mucize / 2015

Sawako Kuronuma Çarşamba, Şubat 11, 2015 4 yorum yapıldı


Geçen hafta annem ve aile dostlarımızla film izlemeye gittik.Filmi sevgili çocukluk arkadaşım (hala da arkadaşız) D, seçti ve konusu hakkında hiçbir şey bilmeden sinema salonunda buldum kendimi :) Açıkçası filmin, Mahsun Kırmızıgül yapımı olduğunu öğrenince bir önyargı oluştu içimde..Kötü yaptığından değil de; yaptığı filmlerin aşırı dramatik olmasından ve benim günlerce o dramatik sahnelerin altında ezilmemden...

Filmin konusundan bahsedecek olursam; 

Cuma, Şubat 06, 2015

Cupcake ve Dondurmalı Runner

Sawako Kuronuma Cuma, Şubat 06, 2015 21 yorum yapıldı

Merhabalar !:)  

Dikiş konusunda bir deha sayılmasam da yavaş yavaş kendimi ilerletmeye başladım.Mesela makinenin iğnesine iplik nasıl takılıyor artık biliyorum! Şaka bir yana öğrendim birkaç şey hakkımı yemeyeyim :)) 

Kursumuz, aslında ev tekstili üzerine olunca runner yapmak farz oldu.Teyzeler, dantelli, güllü dallı runner yaparken ben bir farklılık yapayım dedim ve cupcakeli runner yapmaya karar verdim.Artık ne kadar farklılık denilirse :))

Çarşamba, Şubat 04, 2015

Dedikoduculuk Mesleği

Sawako Kuronuma Çarşamba, Şubat 04, 2015 7 yorum yapıldı



Yeni bir iş dalından bahsedeceğim size:


 "Dedikoduculuk mesleği" 

Çalışma şartları diğer işlere göre biraz daha ağır! 7/24 işinizle ilgilenmelisiniz; mesela komşunun kızı A, nerede? Kimle? Nasıl görüldü? Naklen yayınlamalısınız ama bire bin katarak! En önemli nokta bu! Sonra herkese gülümsemeli bütün hatalarının çetelesini tutmalısınız ki konu komşuya gittiğimizde malzemeniz olsun. 

Pazartesi, Şubat 02, 2015

Kitap Yorumu: Abim Deniz

Sawako Kuronuma Pazartesi, Şubat 02, 2015 8 yorum yapıldı

Abim Deniz kitabı, Deniz Gezmiş'in küçük kardeşi Hamdi Gezmiş'in sayesinde kaleme alınmış. Aslında bu fikir, babaları Cemil Gezmiş e aitmiş; oğluna ait her resmi her belgeyi yıllarca herkesten sır gibi saklamış; bir gün herkes onların bildiklerini de bilsinler diye... Fakat ölümü üzerine bu iş küçük kardeş Hamdi Gezmiş'e kalmış.

Kitapta Deniz Gezmiş'in çocukluğundan tutun öldürülmesine kadar her anı var; çoğu da resim ve belgelerle desteklenmiş.Bu süreçte sadece Deniz Gezmiş'in değil ailesinin de neler yaşadığı ne haksızlıklara uğradığı kaleme alınmış.Kitap o günün şartlarını yansıtmasıyla hem bir anı hem de tarih niteliğinde...

Baykuş Postası

Sawako Kuronuma Pazartesi, Şubat 02, 2015 10 yorum yapıldı

Bunlar yıllar önce mektuplaşma çağı kapandı hepimiz için..Yerini messenger, facebook, bedava mesajlaşma şekilleri aldı.İçi de boşaldı tabi sohbetlerin; her biri napıyorsun'dan öteye gidemedi...Biz de birkaç blogger arkadaş ile birlikte birbirimize ilk önce sadece yılbaşında kart atmaya sonrasında  da bunu düzenli bir şekilde yapmaya karar verdik.Böylelikle hem birbirimize elle dokunulur hatıralar bırakacaktık hem de eski günlerdeki gibi mektuplaşmış olacaktık :)

Her birimiz mektupları-kartları yılbaşından önce atmamıza rağmen PTT'nin üstün hizmetleri sayesinde yazı yazmak bu aya kaldı! :) 

Pazar, Şubat 01, 2015

Sevimlilik abidesi bir site ; Acuteshop.com

Sawako Kuronuma Pazar, Şubat 01, 2015 12 yorum yapıldı



İnstagram adresim; @koregunluklerim

Merhabalar!Ocak ayı bol bol kargo aldığım bir ay oldu, bu kargolardan biri de "acuteshop.com''dandı!Artık biliyorsunuz ki sevimli her şeye bayılıyorum!Kawaii ürünler gördükçe kendimden geçiyorum :)) 

Acuteshop da böyle sevimlilik abidesi bir site...İçerisinde oyuncak, kırtasiye ürünleri, ev eşyaları, çocuk giyim,çantalar, dikiş makinesi bile var; hem de hepsi de birbirinden sevimli şekildeler  :)