Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Cuma, Mart 07, 2014

Chamchijeon Tarifi

Sawako Kuronuma Cuma, Mart 07, 2014


Malzemeler

1 kutu konserve ton balığı
1 küçük soğan (soğanlar büyükse yarısını kullanın)
1 diş sarımsak
1 yumurta
1 çorba kaşığı un
Tuz ve kırmızı pul biber (siz istediğiniz baharatları koyabilirsiniz)




Yapılışı

Soğanı ince ince doğruyoruz.Sarımsağı rendeliyoruz -rendenin ince kısmıyla, onun yerine ezebilirsiniz-.Konserve ton balığımızın da yağını süzdükten sonra bütün malzemelerimizi bir kabın içerisinde karıştırıyoruz.

Yaptığımız ton balıklı karışımı, bir tatlı kaşığı kadar yağ koyup ısıtılmış tavaya çorba kaşığıyla parçalar halinde koyuyoruz,biraz çorba kaşığıyla üzerine bastırıp daha ince olmalarını sağlıyoruz ve arkalı önlü pişiriyoruz.Chamchijeon yani bir nevi ton balıklı köftemiz hazır!Gerçekten bayıldığım bir tarif oldu mutlaka deneyin! Afiyet olsun ^^



20 yorum:

  1. çok kolaya benziyor en kısa zamanda denemeyi düşünüyorum ellerine sağlık :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok pratik bir tarif hem de oldukça lezzetli :)

      Sil
  2. perfect!
    ellerine sağlık...
    çok kolaymış da...annem kore yemekleirni sevmediği için :P mutfağa girmeye korkuyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım:) Tatlarda tereddüt yaşayacağım düşüncesiyle hep basit tarifleri deniyorum, diğerlerinde malzeme bulma sıkıntısı da var tabi :) Bu tarifi annen üzerinde deneyebilirsin oldukça lezzetli bir tarif beğenecektir ;)

      Sil
  3. Mutlaka denicem denedikten sonra paylaşırım :D

    YanıtlaSil
  4. Mmmm, çok leziz görünüyor. Ton balığını severim zaten, fırsatım olursa deneyeceğim bir ara :))

    YanıtlaSil
  5. Admincim okunuşunu da yazar mısın teleaffuzda zorlandım da biraz :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emin ol ben de telafuz edemiyorum :D

      Sil
    2. "çamçicon" diye okunuyor ve o harfini ağzınızı "a" der gibi şekillendirerek söylüyorsunuz.

      Sil
  6. tahta chopstick nerede bulabilirim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimkiler Japonyadan gelme ama butik tarzı yerlerde de satıldığını gördüm..Sanırım bir de Japon pazarı denilen yerlerde satılıyormuş :)

      Sil
  7. Bugün bu tarifi denedim ve gerçekten lezzetli oldu paylaştığın için teşekkürleer :DD

    YanıtlaSil
  8. Kendi yaptığım tarifi kendi blogumda yayınlasam sorun olur mu? (çalıntı gibi olmasın)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendin yaptıysan paylaşabilirsin tabiki çalıntı olmaz :)

      Sil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!